Monday, April 5, 2010

Catatan....Award


Mommy's Blogger Award

Dah lama tak dapat tag or award...or dapat tapi tak penah perasan ada orang bagi kan....tetiba hari ni terasa nak amik.

itu pun terperasan kat blog Illa..jauh maghi award ni Penang mari...

1. Bagi ucapan terima kasih pada sesiapa yang bagi award ini dan postkan di dalam blog.. (Illa mu dengki tawww..ku tak leh copy paste...)

Mekasih la Illa sebab mu ingat kat akak nie ha..... orang lain bosan dah bagi kat akak sebab akak jarang layan eheh..

2. Listkan tarikh lahir anak yang first dan seterusnya letakkan sekali nama anak yang ke 2, 3, 4 dan seterusnya.

a. Izzati Maisarah lahir 28 Februari 2004
b. Iskandar Muammar lahir 12 Mei 2007
c. Maisarah / Muammar pangkal tak tau lagik... huhuhuh expected due date 29 Oktober 2010

3. Sesiapa yang pregnant leh letak gambar pregnant

errr tak payah lerrr.....tak ada punggg....tak suka amik gambar time nieh... huduh..

4. Serahkan pada sesiapa yang anda rasa Hotmama..

errr..tang ni yang ada sikit lemah nieh..... all my friends are hotmama....sila lah ambik yer....







2 comments:

  1. Adik aku hari tu pun nak bubuh nama anak kesinambungan dari anak no.1..

    Last2 aku bagi advice baik punyer..

    KITA NI PELUANG NAK BAGI NAMA KAT ORANG MUNCUL 1-3 KALI JE SEUMUR HIDUP.. BUAT APA NAK BAGI SAMA

    Tgk contoh terdekat

    zalia hezlin
    zalia hezrina
    zalia hezzuin

    ReplyDelete
  2. zel....dah kehendak bapak eh....aku pun ingat nak tukar jugak....

    ReplyDelete

please be nice to me