Wednesday, March 10, 2010

Catatan....Tips

Ada yang tanya..aper tips aku leh mengandung...ish ish ish..

Ah kak tak dak tips dek non..... serius...ah kak pun nak dapat no. 3 nie tunggu setahun lebih baru lekat...

nak kata buat macam-macam tue tak jugak.... pasrah jek dengan ketentuan Allah...

Tapi kan ah kak dapat tips dari kawan ah kak... ah kak tak la ingat... tapi lebih kurang..

after one week period....sila la pulun yerrr..ehehehehe...pulun dengan bersungguh-sungguh...pastue dah sudah pulun tue kasi 'rendam' lama sikit...ish dah cam 18sx pulak...pepaham sendiri udah lah yer..

lagi satu..ah kak makan Jamu Seri Badan..... nak kata rajin makan tue tak jugak....culas jugak..rasanya kalau teringat telan jugak.... agaknya memang betul2 jamu ni menyuburkan rahim kot....

ah kak beli ngan kawan ah kak Issra tue.... nak bagi blog..blog dia pulak cam ader masalah...tapi kalau sesapa nak ah kak boleh la sampaikan pada dia.... 
ah kak tak ada tips dek non..serius tak ada....itu jek yang ah kak perasan.... yang ah kak buat sebulan dua nie....

ah kak sebenarnya dah plan dah pung..kalau bulan ni ah kak tak lekat gak ah kak nak gi urut ngan sorang makcik tue kat puchong..ini pun kawan ah kak Mieja yang cadangkan....baru nak plan nak gi cuti sekolah nie tapi ah kak dah lekat dek non....

aper jek tips akak leh bagi...tak ada dek non...sungguh tak ada... selain usaha dan doa itu je lah.....





5 comments:

  1. hadaoiii...! tobat dasat ko nyer tips weh! tahniah Mah yer apa2 pom...Iskandar nak dapat adik..take care tau!

    ReplyDelete
  2. tahniah la kak..Allah dh bg rezeki

    ReplyDelete
  3. janna....hahahahaha.... itu tips orang bukan tips haku ahaksss...

    noradlinza & mia...thank you...

    ReplyDelete
  4. Tumpang bangga Mah.. terselit gak berkat jamu aku jual tu.hahahha.

    ReplyDelete

please be nice to me