Pages

Monday, February 22, 2010

Catatan....WIMAX BENGONG!!!


Betul la kata orang kalau still lesen P tue..memang hamsap je lah cara pemanduan nyer....tak expert...
lenkali kalau tak fully establish tak yah la canang kat orang suh POTONG!!!...

Iklan beria-ia... tapi service very the hamsap!!!!

Dah nak masuk 3 minggu!!!! Di ulang 3 minggu!!!!! aku punye connection WIMAX kat rumah macam shilakerrrr...

LED light itue blinking merah...tak kuning tak hijau...memang macam vavi!!!...

Call customer service...we have major problem....not sure when this problem can be solved?? 

What the )(*^(*&%&*%$...

Aku dah tak tau nak cakap aper lagik dah..nak komplen pun tak guna sebab still aku bercakap dengan customer care yang tak well informed...

Last haku call.... pandai lak tue melawan cakap aku....... 

Please laaa takkan management ker orang-orang yang sepatutnye tak informed customer service apa yagn sebenarnya dah jadi!!!! Bebalik aku dengar MAJOR PROBLEM, MAJOR PROBLEM!!!

Dulu yang satu dunia problem connection internet yang pasal gempa bumi tue aku rasa tak ada la sampai masa sebulan nak settle....

Takkan la tak ada backup langsung... SMS reminder suh bayar bill...bertalu2 datang... SMS pasal haram jadah ni tak ada pulak...

Bengong tul laaaa.....

Huh sakit hati tahap tujuh petala langit nieh.....

Memang macam HARRRAMMMMM...... 




No comments:

Post a Comment

please be nice to me