Tuesday, February 9, 2010

Catatan....Menyampah


Ini kalau ikut kata geng geng Hotmama blog haku tak ada la citer lain..

Menyampah, tension, haper segala...abih dah memang punggg...


Arrggh..haku ni dah menyampah..bukan memyampah dah sampai tahap benci dah...

Boring segala rasa seme ada...eeee benci...(astaghfirullahalazimmmm)...

tapi tak leh nak elak la rasa nie..memang rasa menyampah tahap tujuh petala langit ngan mamat sorang nieh...

eee alergik betul.orang kata jangan benci benci sangat nanti sayang..piiirah mabuk..sayang jadah haper.....

aku dah sampai tahap tengok muka dia pun tak mo.... dengar suara pun menyampah....

sms dia pun rasa nak lempar jek handphone...(rasa jek tak lempar lagikk)..

email dia masuk pun rasa cam nak hantuk pala kat meja jek...

arrrgggh bila la ko nak berambus ek..

orang cam ko tenang jek idup kat sini ek....mementang laaaaaaa...

cesssss....





1 comment:

please be nice to me