Monday, February 8, 2010

Catatan....Akhirnya!!!!

Akhirnyer....barang yang ditunggu telah pun sampai.....huhuhuhuhu.... tunggu dari bulan 12...patut dapat bulan 1 tapi bulan 2 baru dapat..

Tak kisah la lambat pun janji dapat.....



 

apa bendanya???


ni dia..
*

*

*
*

*

*

*

*

*




  

hehehehehe I kan hantu novel....so....ini lah dia..dah mengikuti novel ni dari blog Hanni Ramsul..so dah tau kisah mesti la nak tau ending kan....


  

dapat signature dari Hanni lagik.....macih Hanni....



 

dapat la cenderahati dari Penulisan2u.....okeh ler tuh!!!

tak sabar nak baca....

Sekarang tengah baca...

BAJU PENGANTIN MAK ANDAM....ehehehe...








3 comments:

  1. berbaloi2...tunggu masuk bln ke 2...

    ReplyDelete
  2. baju pengantin mak andam syok kan?
    terkekeh kekeh baca... pastu dok sengeh² sensorang.. :D

    Rugi betul tak wat tempahan kat Penulisan2U ari tu...
    dok cari kat sini.. sume dah abis "pergilah Air Mata" tu...

    Skang dah takde novel nak baca ni.. sume dah abis khatam dah...

    ReplyDelete
  3. adzlina..iyerlah berbaloi baloi...

    lala... ehehehe ku baca Baju Pengantim Mak Andam tue lomfat lomfat.... errrrr cam syok sendiri jek..ekekekeke

    ReplyDelete

please be nice to me