Saturday, January 2, 2010

Catatan....Berjimba-Jimba

Assalamualaikum,

Jam di laptop menunjukkan pukul 12.43 tengah malam.  Maknanya dah masuk hari kedua tahun 2010.  Sangat cepat masa berlalu kan.  Sedar-sedar nanti, dah penghujung tahun.  Rasanya macam tiada apa-apa yang dilakukan pun sepanjang tahun 2009.

Skema pulak ayat dua tiga hari ni kan....

Cuti Rabu lepas dah berjimba-jimba dengan Abie tengok wayang citer Avatar...ingatkan Khamis tue tak ada la dating lagi dengan En. Abie...eh tapi dating jugak..alasan nak carik kain tudung Izzati sampai ke K.L perginya.... alasann kan...anak-anak memang dah siap kene pos la...

Tapi pergi K.L pun hari Khamis tue, dah melewati tengah hari dah pun...pagi tue pergi register tadika Izzati sekejap...errrkk terkedu jugak la nak membayar yuran pendaftaran tadika baru dia nieh... menggigil jugak la nak keluarkan duit tue...huish....

Lepas pos budak-budak kat rumah Mak Long dia orang, kami dating lagi....sebelum sampai K.L tue haruslah mengisi perut dulu kan.... singgah kat area Bandar Tun Razak.... makan ayam kampung...fuh tempat memang full house la selalu....makan ayam kampung goreng, ulam ngan sambal tempoyak pun leh berpeluh...



 

simple jek makanannya tapi sedap sehingga menjilat jari....dok ghoyak ngan Abie..agak-agak kalau masak sendiri kat rumah ada tak sesedap cam gini.... tak ada maknanya..makan kat situ dengan orang ramai dah riuh rendahnya tak sama dengan makan kat rumah...

Eh saya recommend tau anda semua pergi sini... memang best... kat mana ek..ala area downtown tue lah..ku nak kobarkan pun tak reti...


Hari ni pulak....bawak anak-anak pergi Alamanda Putrajaya....saja jek nak hilangkan bosan budak-budak..itupun teruk kene pau ngan Iskandar....adush...dah lama tak merasa beli mainan agaknya.....sib baik la ada rezeki di hujung tahun 2009...boleh la Mummy layankan kehendak dia....




 

 

ya sebelum kita pau Mummy dek..kita makan dulu...tapi adek tak makan sangat waffle nieh sibuk nak choo..choo...(train set)....dia dah nampak awal-awal sampai..jenuh paksa makan.... makan sikit jek... 


 

ini hidangan Abie...eheh.. Mummy punyer?? lupa nak amik gambar...ehehehe..


 

kakak jom kita main bola....sibuk jek nyibuk nak main bola dalam Al-Ikhsan tue...

 

 

iyer..ini la LOBOT (robot) yang adek dah pau Mummy... sebenarnya itue jengkaut...tapi sejak tengok Transformer aritue...dia asik panggil tue LOBOT jek...






http://azimahas.blogspot.com

2 comments:

  1. ble bersama family mmg saat terindah...suke melihat kawan2x dgn anak-anak mereka....like akak...smeoga bahgia selalu

    ReplyDelete
  2. terima kasih mia...insya'allah....

    ReplyDelete

please be nice to me