Pages

Wednesday, December 23, 2009

Catatan.....Trek Pay





Assalamualaikum,

Mood saya sudah terbang ke sana sini.  Susah saya nak tangkap sebab dia lari-lari.  Tak per lah.  Hari ni saya nak cerita pasal Trek Pay.  Mesti korang perasan ada satu link yang saya berikan kat belah kiri blog saya nieh.

Apa benda Trek Pay nie.  Sebenarnya aku pun tak tau...dan tak reti nak explain.  Tapi yang aku tau...kalau kita klik iklan-iklan dia...kita akan dapat kredit dan kredit itu akan ditukarkan kepada duit.  Dan duit itu akan ditransferkan ke akaun Paypal kita.

So khas utk mereka yang ada Paypal boleh la try.  Dah rajin nak klik nuff nuff orang nie, kita tambah lagi satu klik benda ni utk menambahkan pendapatan. Okey apa yang patut kita buat.

Mula mula sila klik link ini

Nanti akan dibawa ke satu page. Cari FREE ACCOUNT so register jek kat situ. Make sure you all ada akaun Paypal yer..sebab payment dia memang through Paypal sahaja.

Okey once dah register. tue...log in Cari BROWSE / SEARCH.

You all dah leh klik klik Iklan.  Dalam BROWSE / SEARCH tue ada iklan-iklan yang dilist kan.  Kadang-kadang berbelas iklan kadang-kadang tak sampai pun 10.

Ada dua jenis iklan SEARCH ngan STANDARD VISITOR

Kalau klik iklan yang  SEARCH..dalam web yang keluar tue..korang kene klik ads yang ada dalam web tue jugak. Kalau STANDARD VISITOR just klik sekali jek...errr agak-agak faham ker..

So buat la hari hari.  Aku lum la dapat payment lagik sebab baru jek start.  Try la..sebab benda nie senang jek....pagi, tengah hari , petang aku masuk.  Nak dapat point pun tak susah cuma aku tak sure camner kiraan point tue bila dah ditukarkan pada duit.

Try la..register.  Amik masa kejap jek nak klik klik iklan tue pun. 

oopss sebelum lupa...dalam masa korang dok browse iklan-iklan tue..kalau terjumpa



gambar macam kat atas ni dalam iklan iklan tue..sila klik yer..kalau tak klik nanti kene penalti...kalau dah banyak penalti nanti kene kick dari program nieh..

So far aku lum jumpa lagik sign di atas...

Tak paham tanya haku yer...no hal...



http://azimahas.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

please be nice to me