Friday, November 20, 2009

Catatan....Sakit Pinggang




Assalamualaikum,

Semalam patutnya amik halfday jek sebab nak hantar Alang ngan Kak Zue kat KLIA nak gi haji, tapi kat KLIA tue pun aku dah cam ulat bulu dah dok menahan sakit belakang nieh.

Dah tiga hari aku dok sakit belakang, Sakit gila-gila nyer sakit...sengal aper seme ada...risau gak la kan sebab dah lama aku tak sakit pinggang nieh.. Dulu-dulu zaman anak dara memang selalu kena gak la...sampai berpapah-papah haku sakit pinggang.

So disebabkan tidak tahan... ..aku terus pk amik MC je lah aduhai dua minggu berturut2 tue haku MC...tapi kali ni memang sakit yer....

Pergi sepital haku.... doktor cek aper seme...mujur bukan tulang belakang, dia cuma kata urat pinggang haku nie tegang.... muscle pain jek.... so dia kata.... i bagi injection je lah yer...pastue bagi ubat muscle releif..

Aiyak...sudah la sakit pinggang....sekali kono cocok pulak...cocok kek vontot lak tue...huhuhu..vontot ngan pinggang sudah dua kali sengal daaaa.....

Advise Doktor
1. Jangan pakai high heel yer (so hari nie aku berflat shoes jek ke opis)
2.  Jangan dukung anak..(errr pagi tadi dah selamat ku dukung Iskandar tue.....)
3.  Jangan buat keje yang kerap sangat membongkok...(aiyak..wekeend sudah mari daaa...how come kenot bongkok bongkok oneeee...)

Dalam banyak-banyak nasihat tue cuma satu jek aku leh ikut yang lelain tue....harammm dapat nak ikut....

Hopefully cepat la baik sakit pinggang nie...sengsara....rasa cam orang mengandung dah cukup bulan jek sakitnyer... kalau tido tue dah terlentang..terlentang je lerr..nak kalih-kalih hazab nyerrrr....

uhuks...uhukss...

http://azimahas.blogspot.com


2 comments:

  1. Moga cepat sembuh...kekadang tersilap urat ni boleh jadi masa kita dok tido malam2 tu...bangun pagi tetiba je pinggang sakit...

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:12 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me