Friday, November 20, 2009

Catatan....Panggilan Haji




Panggilan Haji
Telah Tiba Lagi

Seronok kan kalau ada rezeki menunaikan Haji nieh.  Tahun ni rezeki Alang ngan Kak Zue pulak yang dapat pergi Haji.  Untung sebabnya Alang ikut package staff MAS..iyelah dah dia keje situ.

Semalam pagi aku berpeluang nak hantar Alang ngan Kak Zue gi Haji kat KLIA.  Abie tak dapat ikut ada cabutan undi aper ntah katanya.  Budak-budak harus tak bawak la kan, dah la tengah sakit pinggang.

Syahdu jek tengok Jemaah Haji yang dah siap berihram nak pergi tunaikan Haji.  Dalam hati terdetik gak bila agaknya rezeki aku dengan Abie nak gi tunaikan Haji.

Tiba waktu Alang nak masuk ke terminal, aku peluk Alang...rasa sayu sangat rasa hati. Airmata bergenang....tak tau nak rungkaikan apa yang aku rasa....

Semoga Alang ngan Kak Zue diperoleh Haji yang Mabrur....amin....


http://azimahas.blogspot.com





1 comment:

  1. Anonymous3:11 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me