Pages

Friday, November 20, 2009

Catatan....Novel Baru




 Arggh..cukup-cukup la kan haku meroyan....sudah-sudah la tue nak marah-marah pasal widget-widget tue bagai....padan kan muka diri sendiri sudah.

Huhuhu awal-awal lagik haku dah buat investment ke atas buku-buku nieh. Nampaknya setiap bulan aku kene ketepikan dalam 30 ringgit untuk beli novel baru.  Okey kan dari aku ketepikan beratus-ratus ringgit.

Tapi percaya lah dua novel ni akan cepat jek aku perabihkan membacanya. Sebab aku jenis bila dah baca tak leh nak letak. Anak-anak tunggang langgang pun entah haper jadik pun tak tau...ehehehe..

So tadi ini lah investment terbaru haku.... sebelum ni aku dah beli buku baru jugak  so bulan ni nampaknya ada tiga novel haku dah beli.

1.  Dan Sebenarnya - Aisya Sofea
2.  Bukan Cinta Biasa - Izzul Izzati
3.  Ilham Hati - Damya Hanna

nak haku review ker buku-buku nie..best ker tidak...hhmm....nanti lah kasi haku habih baca dulu ek..baru review...

Buku baru Aisya Sofea dah abih baca.....cerita so so jek.... tak ada yang menarik sangat.  Senang cerita buku baru dia nie tak kena ngan jiwa haku..... nak tau tak kene jiwa bila haku baca depan, tengah, belakang..then baru aku baca page by page...ehehe kalau dari awal aku baca page by page...memang maknanya cerita tue best ler....ngeh ngeh ngeh.....

Nanti aku review buku2 tue ek...

Izzul Izzati tue ni first novel....aku dah beli second novel dia.... ahaks terbalik kansss...tak per la....so far leh terima la cerita dia...

Damya Hanna almost semua buku dia aku ada..... tapi buku-buku dia yang penghujung-penghujung nie dah kurang kick bagi aku.... tak per.... Ilham Hati nie akan ku review lagik nanti....

okey la..ke arah 16k.... sila klik klik..

korangnya nuffnang aku akan klik don't worry..hutang2 korang aku akan bayar jugak insya'allah...

skrg ni nuffnang rajin tido laaa...kat rumah tido kat opis pun tido....

tak tau la lappy baru nie buat dia jadik haru biru ker.....

tak per tinggal jejak yer kalau dah klik....lambat ke cepat ker insya'allah ku akan klik klik jugak...

http://azimahas.blogspot.com


4 comments:

  1. best gak layan novel nie kan...
    p2 klau dh mula bace mesti nk cpt2 abiskan..leka je... :)

    ReplyDelete
  2. mia pun suke gak novel..jd mcm akak la..klu dah baca, x ingat dunia kak..

    ReplyDelete
  3. mah,
    aku tak dan nk baca novel skrg ni.. jgn novel, majalah pun samo.. bawak balik elok.. sket lg, anak dara aku 'baca' naik hancur majalah aku.. kalau aku tgh baca dia sebuk gak, nak.. nak..

    sebb nk tanam kan minat membaca kat dia.. bg kan jugak la.. huhuh
    **mcm tu ker nk tanamkan minat dia? hmm???

    ReplyDelete
  4. huhuhu...satu buku sudah boring...... nampaknya dah dekat seminggu tak abih2 gak lagik satu buku..kui kui kui...

    ReplyDelete

please be nice to me