Pages

Tuesday, October 6, 2009

Catatan....Manik Baju Anak


Assalamualaikum,

Ingat tak masa bulan puasa lepas, saya ada bagi tau pasal projek jahit manik saya.  Lagi seminggu nak raya baru la saya ambik baju-baju yang ditempah dari sebelum puasa lagik.  So sakan la pulun dok jahit manik baju anak dara sorang tue.

Baju saya tak sempat nak jahit manik, ini pun puas la dok mencari idea camne la nak jahit manik kat baju anak dara tue... banyak kali tetas la jugak..

Sila jangan gelak yer..ini adalah jahitan amatur...tangan ngan leher tak sama design, sukati den yo nak jahit.  Itupun anak dara tue puji marbeles...ehehehe...siap suruh jahit kat baju mummy dia sekali..tapi tak sempat-sempat lagik nak jahit....

selepas laptop saya di format kembali saya tak dapat nak install photoscape sebab IT sudah block kalau nak download kene panggil depa..huhuhuhu...gimana cara nya yer saya nak edit gambar... rasa susah pulak bila tak guna photoscape nieh...hhmmmm



 

 
http://azimahas.blogspot.com



2 comments:

  1. beb santeklh...aku pun dok giler dgn beads la ni...walaupun tak gi kelass...pandai buat sendirik....hehe

    ReplyDelete
  2. nak tempah mahal beb..baik la buat sendiri..tapi buat sendiri sendiri design la..yang mudah2 jek..yang compolicated tue....kene berguru...eheheheh

    ReplyDelete

please be nice to me