Monday, June 8, 2009

Catatan....Riadah bersama Keluarga

Salam,

Hari Sabtu haritue..t.ak dapat nak tuntut janji dari Abie..iyelah...memandangkan masing-masing ala-ala sesak jek..so Abie decide petang tue nak gi jogging....(kononnya)

Tapi disebabkan bebudak dua orang ini tidak tidur satu hari makanya... dalam kereta Iskandar telah pun tersengguk-sengguk..so Abie kata jom lah kita bawak budak2 nie main kat playground jek...

Jawwwuuh tue..sampai ke tasik Bangi nun haaa...anyhow..just enjoy the picture...







sian anak Mummy nie jarang beno dapat pegi playground kan...
seronok Izzati


muka budak takut nak turun tangga....mammiii...okongggg...




muka si budak nakal...



excited giler dapat main gelongsor...


penyudahnya bukan mummy ngan abie yang jogging depa dua yang jogging...


Iskandar yang request.....mammiee..nak larriii....jogging ler tue..








4 comments:

  1. Mah,

    aku lagik suka bawak anak2 pi playground dr pi shopping complex.

    Best tauu tengok derang main2 ...

    ReplyDelete
  2. memang seronok...tapi kekadang aku nie kan kiasu..ala-ala ngeri jek tengok bebudak nie main ngan bebudak yang lagi besar dari dia orang ...pastu ala-ala ganas lak tue...

    ReplyDelete
  3. amoi...berpeloh iskandar ngan kak zati..senam abes dah tu..ekekeke..bajet sonok amat ler tu ye.

    ReplyDelete
  4. memang pun..tapi biasa la.. Abie dia bukan jenis nak lama2 sangat pun...

    ReplyDelete

please be nice to me