Thursday, June 25, 2009

Catatan.....Dialog Busuk Izzati, Abie & Mummy


Salam,

Server dua tiga hari ni ala-ala hazab....kejap okey kejap tidak..udah ler kat rumah internet kong tak berbayo..... harapkan kat opis je lah....jadi bila nak menghapdet macam-macam hal pulak jadik....geram makkkk.......

Anyway..just nak share story mory pasal dialog busuk antara Mummy, Abie ngan Izzati.... Abie memang gelak besar laaa....Mummy tahap bengang.... Izzati pulak tak paham konsep....apa-apa pun baca je lah dialog antara kami nie yer...

Mummy : Kakak.....kakak nak Mummy lain tak selain dari Mummy
(soalan pembunuh kan...dengan harapan..jawapan anak haku tidak lah yerr)

Izzati : Nakkkkk.....kakak suka ada mummy lain.....

(Abie sudah gelak besar)

Mummy : hah!!!! Kakak tau tak..Mummy lain tue nanti tak sama cam Mummy nie tau...
(haku telah menyampaikan bidaah palsu pada si kakak)

Mummy: Iyelah...tapi kakak suka ada Mummy lain.....

Abie: Kakak nak la ada Mummy lain ek...

Izzati : iya...

Mummy : Kakak, nanti Mummy lain tue jahat..dia pukul-pukul kakak..tak sayang kakak....
(lagi bidaah aku sudah serap dalam kepala si kakak nieh)

Izzati : Tak ada laaaa Mummy..... Mummy lagi satu tue baik....apa la Mummy nieh tak elok la cakap cam gitu...

Abie : Haaaaa...hahahahahahaha (gelak bertambah-tambah besar)

Mummy sudah bengang.....

Abie: Kan kakak kan...nanti Mummy lagi satu tue sayang jugak dengan kakak kan....sama cam Mummy ni kan....

Izzati : Ha ah...iye...betul.....kakak suka ada Mummy lain....

dan haku terus bengang...dan Abie terus gelak...dan Izzati terus menceceh suka nak ada Mummy baru....


hhhhhaaaaammmpppeeehhhhhhh


4 comments:

  1. mmg sgt bengang kan mummy..hahah yg abienya plak sgt suka hati la eh anak bg green light..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha...amboi abie...ader hati nak tmbh mummy ye...

    ReplyDelete
  3. memang sangat suka hati..... si izzat itu bukan dia paham pun maksud mummy baru tue...sabo je lerrr

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:17 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me