Pages

Monday, May 11, 2009

Akademi Fantasia



Salam,

Wah lama tul tak wat komen ek pasal konsert...ngeh ngeh ngeh.... benonya tak ada mood la sangat-sangat nak bebel pasal AF nie...nak nak segala macam drama yang keluar...dengan kejutan yang dah tak jadi kejutan....yang drama ala-ala tak menjadi..menyampah....

Aku tak leh nak komen pun pasal konsert...sebabnya..masa mula2 aku miss nak komen..malam tue final Selangor lawan Kelantan..haku lak lepak kat rumah kakak aku sah sah la kaum adam nie ramai yang nak menengok bola...ngan haku-haku pun layan bola....yang end up SELANGOR MENANG!! yeeeha...(berita basi harap maklum)...kendiannya.... aku kene pi outstation kaedahnya...tak dapat la nak mengomen..walaupun cam gitu... aku nak kata..Hafiz...best la sangat malam tue...sungguhpun dapat lagu hazab kan...

The week after tue pulak..... kenapa yer haku tak komen..... lupa pulak tak ingat..... nak komen tapi rasanya cam lewat bebeno....dan kebizian dengan kerja-kerja kat office buatkan aku tak dapat nak mengomen......aper-aper.... Jeritan Batinku..membuatkan batin ku jugak terjerit sama..ahaksss... Hafiz.....ko memang best laaaa..... oooo aku ingat naper aku tak nak komen sebabnya.... ada AF MASUK!! haperdaaa lupaaaa ngeng tul.... nampak no komplot...walaupun depa kata bukan komplot nampak sangat anak emas ASTRO nie nak kan mamat nie masuk balik...huh well whateva la kan.... tapi bagi aku..lepas konsert hari Sabtu haritue..its unfair tu Aishah....undian dia dan Claudia beza 2%...just imagine 2% tue agaknya berapa ratus undi dari peminat-peminat Aishah....she deserve to be in the AF till the end..... kenapa la nak kena nafikan hak pengundi lak kan.. AF MASUK dah tentu2 la si awok ni menang.... i'm talking about the student yang masih lagi kekal dalam tue...its unfair to them and its unfair to pengundi mereka and its unfair to Aishah....

Haku bukan kutuk si awok tue pun..... aku tak nafikan pun dia tue ramai peminat...apa yang aku rasa terkilan..kenapa mesti nak ada drama-drama nie bagai......dah terkeluar tue sudah la kan.... maintain je lah...kalau kata last week Aishah tue terkeluar pun.... nama pun sms yang tentukan...so nampak la fairnya...tapi ini nampak sangat strategi Astro nak kumpul duit banyak-banyak dari public kan..oopsss..kene saman ker cakap cam gini ek...huhuhuhu...this is my point of view sahaja..aku rasa ramai lagi cakap benda yang sama...

Konsert Sabtu lepas..... aku tak tengok semua contestant..sebab tetiba aku terlayan Grey Anatomy...hahahahahahaha....ha ko amik naik pening t.v tue aku dok tukar chanel jek..penyudahnya persembahan yang aku betul-betul tengok of course la Hafiz dan Akim..lagi dua tue.... tak tengok sangat.... dan aku pun ala-ala nak jadi cam Pn. Zalia jugak...time si Yazid menyanyi ala-ala nak tekup muka dia ngan bantal....ekekekekekeke....huhuhu..gimmick skandal konon.....hahahaha suka tengok Adlin cam cute la dia masa pi pentas tue ahaksss tua-tua pun cute kerrr....

Transformasi AF..... to be honest yang aku nampak transformasi yang betul-betul transform (haperdaaa haku cakap) Akim laaaa..... dari minggu pertama sampai sekarang memang nampak sangat transformasi nya..dari gaya rambut sampai gaya penyampaian lagu.... anyhow...he's cute what...kui kui kui.......

Well kita tunggu konsert final nanti...aku harap dia orang semua dapat lagu yang tak hazab telinga mendengar la kan.... dan best..... yang sekali dengar terus jatuh cinta..... pepe pun...... tahniah to all five contestant yang dapat pegi final....walauapun sorang tue tak layak dalam layak......hehehehe.....do the best y' all......

my votes still goes to Hafiz...(serius beb tak penah2 haku mengundi sepanjang AF nie...tetiba tahun nie aku mengundi pukal la pulak...... limit beb limit..tak ada la sakan pungggg...ngeeeeee)....

1 comment:

  1. Pendapat saya yg tak mengundi pun:
    Hafiz yg paling layak menang..
    Isma no 2..
    Akim kadang2 sedap
    Ariel - mmg popular walaupun struggle vocally, tak terkejut kalau dia dapat tempat tinggi nanti.. silap2 menang..

    ReplyDelete

please be nice to me