Pages

Wednesday, March 11, 2009

Cloth Diapers II - Tribute to Nieza


gadangnyer gambar.. (gambar nie cilok dari ebay.hk ahaks)
CD Coolababy
- in stock 4 keping
Lunatots nyer CD pun lebih kurang cam gini gak



Salam,

Wah lama betul haku tak story mory pasal CD nie kan. Iyelah..haritue masa sibuk ber CD... aku sorang2 jek..tak ada la nak dapat support dari teman-teman yang lain. And thanks to Nieza Ehem , lepas confinement dia haritue memang sakan dia promote CD kat rerakan..dah la dia nie Queen BF, ahakssss... so sekarang nie kegilaan baru dia adalah berCD....

Aku pun ikutkan semangat nak ber CD tue masih ada lagik...tapi sebelum nie memang aku pakaikan Iskandar on weekend jek.... tapi lately nie negara mengalami masalah ekonomi, denga haku haku pun mengalami masalah yang sama..hahahaha...iyolah...walaupun aku dok pakaikan Iskandar dengan diapers Pet Pet...tapi masih terasa weh bila sekali beli sepek tue...itu baru sepek..rumah mak long dia lagik... 200 tue abih ngan susu ngan diapers jek... (apasal la semangat aku cepat no luntur masa sibuk nak ber breastfeed kan Iskandar haritue.kalau tak agaknya jimat belanja part susu).

Well you all pegi je lah blog Nieza tue..dia nie memang... Ratu Susu Ibu lerrr...kalau tengok stok dia..huhuhu jeles sungguh.... err ni citer susu ibu ker citer CD..ekekek

Disebabkan si Nieza nie hari2 dok citer pasal CD, maka dengan ini aku pun bersemangat waja nak start balik.... CD yang haku beli haritue pun melambak jugak kat rumah...well CD yang haku gunakan pun ekonomi nyer CD jek.. CD Siam ngan CD Coolababy seperti gambar tertera di atas....

Iskandar memang jenis heavy wetter...time tido memang dia tak leh guna CD...so still kene tukar pada dispo jugak...so kalau nak berfull CD harus kene carik Insert yang power rangers..or carik yang well known brand. So far target aku bulan 4 nie nak start join kutu ngan Nieza..nak beli CD Lunatots. Base pada Nieza punya review dia puas hati.... Lunatots pun lebih kurang cam Coolababy jugak... Oh yerrr lupa pulak nak kobar.. these two brand One Size nyer CD..so boleh adjust dia punya size depend pada anak kita....

So far Iskandar lebih suka guna CD nie compare to dispo..tak tau kenapa..agaknya dia lagi selesa kot....omak diyo yang tak geti geti gak nak guna CD all the time....hopefully boleh la ku menjimatkan duit dimasa akan datang..nak nak haku pulak planning nak tambah baby ngeh ngeh ngeh....

3 comments:

  1. Chayukkkkkkkkkkkk chayukkkkkkkkk

    ReplyDelete
  2. mah pas ni ko lak review... baru aku ikut... hheheheh

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:52 AM

    sape nak CD Apple aku jual 2nd hand? :D Aku beli time Yasmin dulu

    ReplyDelete

please be nice to me