Friday, March 27, 2009

Cakar


Nampak tak bekas cakar kat tepi mata izzati tu. Tiap kali aku tgk mesti aku sakit ati. Mana dia dpt cakar tu? Dari sekolah. Dah 2 hari dah dia kena. Kalau ikut cerita si izzati ada budak lelaki nama haikal yg cakar dia. Alahai inilah ragam budak2 kan. Tapi sesungguhnya memang tiap kali aku tgk kesan cakar itu ku akan sakit hati.

3 comments:

  1. Salam,
    Kalau dah selalu sgt, kena pi sekolah lah, minta cikgu tgk-tgkkan budak haikal tu. Kesian your doter, nnt berparut turun 1K hantaran dia nnt :P

    ReplyDelete
  2. akak x gi tny cikgu dia ke???cikgu dia x bercerita gak ke??

    ReplyDelete
  3. haikal???? anak ze tu...hehehehe
    tp anak ze still tabika lg la kak... :D

    ReplyDelete

please be nice to me