Pages

Thursday, January 1, 2009

SELAMAT TINGGAL 2008, SELAMAT DATANG 2009

Salam semua,

Sekejap sahaja masa berlalu, sedar tak sedar dah pun kita masuk tahun 2009. Dan umur pun makin meningkat.

Azam tahun baru? To be honest....aku tak pernah pun berazam apa-apa, tapi saban hari aku berdoa agar aku dikurniakan dengan keluarga yang bahagia, dimurahkan rezeki dan dihindari dari malapetaka dan bencana.

What happen to me in 2008. mmm.. let me think...nothing big....nothing special..nothing that i can remembered....hahahahaha....teruk tul haku nieh...biasa la cam yang aku selalu sebut dengan kawan-kawan...aku ni ada sindrom memory loss.... heheheh... well rasanya yang akan memberikan aku seribu satu kenangan pahit manis, when i've been part of the highest committee in one club..... aper ekk kelab tue..should i mention it here.... ontah lah...tak perlu la kot..dan rasanya aku menyesal masuk kelab nie....patutnya aku tak perlu menonjolkan diri dan patutnya aku tak perlu nak sibuk-sibuk... arrgh..mostly pada kelab ini la yang haku sakit hati, sakit jiwa dan sakit pala...ngeh ngeh ngeh.... aper nak buek..orang dah percaya kan..tapi masalahnya bila nak teraju orang pulak bikin hampeh... leave it there...masuk tahun baru.... aku dah bertekad memang tak mo amik tau dah..lagipun keahlian aku pun dah tak valid...

Mmm dan tahun 2008 di saat2 akhir....aku diduga dengan satu perkara..yang begitu susah untuk aku terima dan hadapi..walaupun nak kata besar dugaan ini bagi orang lain.entah laaa..tapi bagi aku memang cukup besar...menguji kesabaran dan ketabahan aku.... dan alhamdulillah....masalah yang dihadapi aku harapkan tahun 2009 ni bakal memberi sinaran baru kepada aku...


Mmm aper lagi yerr 2008 nieh.... rasanya banyak perkara yang berlaku...banyak yang aku sendiri tak mahu nak ingat.....kalau tak ingat tue orang kata tak penting kan..... eheh sebenarnya ada banyak...cuma bila aku ingin abadikan dalam blog nie..tibo tibo otak jadik tepu...

Well..hopefully tahun 2009 nieh..akan berjalan dengan lancar bagi diri aku dan keluarga aku...dan oh ya... percaya tak..this year... i totally forget about our 6 years anniversary.....huwaaaaaa...tapi al fulus al kureng..... dedua sekadar wishing best of luck and hopefully happily every after la kan...bilo anniversary tue... 21hb December haritu lerrrrrrrrr..di saat-saat aku sibuk nak handle event division aku...no wonder ler haku luperrr....pelik lak orang pompan leh lupa kan..kekekeke...eh dah terkeluar tajuk....

2009.....kedatangan mu disambut dengan penuh kesyukuran....2008...dirimu ditinggalkan dengan seribu kenangan..

SELAMAT TAHUN BARU.....DAN SALAM MAAL HIJRAH (i'm not forget..tak sompek yo nak wish haritu...)

No comments:

Post a Comment

please be nice to me