Wednesday, November 26, 2008

Iskandar + selimut + baby

Salam,

See the picture?? ehehehe aduhai anak bujang ku nan seorang ini. Ini semua gambar siang-siang hari nieh. Sakan nak berselimut..pastue nak berbaby (hippo tue dia panggil baby). Tepuk-tepuk sikit terus lena...

Best jek tengok dia tido cam gitu...peluk hippo tue...comel jek..(well anak ku...so sukati la nak puji kan...kuang kuang kuang). Sekali sekala datang angin dia memang time tido tue nak ber'baby'. Tak ajar pun, mujur je lah kat rumah...tak terbawak2 nak hangkut baby dia tue sampai keluar rumah. Itupun dok berebut ngan baby kakak dia...kakak dia punya memang patung baby pun...dia punya hippo pun jadi laaaa panggil baby....

Kadang-kadang nak pagi tue tue dia merengek nak susu....bila dah bagi susu tue dia merengek lagik....mata pejam..tapi dok menangis...dok tunjuk2 aper ntah rupanya dia nak berselimut..bila dah selimut senyap...terus lena....alahaiiiii.....kakak dia pantang betul berselimut...tapi si adik..suka no berselimut...... elok jek dia berselimut.....ehehehehe...tapi kelakar yang gambar2 nie siang2 hari pun sibuk gak nak berselimut.....



No comments:

Post a Comment

please be nice to me