Friday, September 5, 2008

Tukar lagik!!

Salam,

Aku rasa orang yang masuk blog aku nie mesti pening. Ask la tukar layout jek. Entah la..cepat bosan la aku nieh...tak leh tengok menda sama jek hari-hari walaupun blog nie bukan la aku tengok hari-hari pun.....

Well tema kali ini biru yer?? ekekeke nak save ker...aku tak penah save pun segala layout aku bila tukar yang lama tue memang terbiar laaa...maleh la nak save...

Kenapa Barbie.... gara-gara anak dara ku ittew ler..dia suka sangat Barbie dan aku sendiri pun suka dengan Barbie.... more of cartoon character la kan. Dulu konon-konon nak letak layout yang ada kene mengena ngan nickname aku Melati Putih tue, tapi cam yang diwar-warkan awal-awal tadi, ku cepat bosan bila nak tukar layout ku tersuka dengan cartoon. Agaknya memang ku ini kartun kot orangnya..ngeh ngeh ngeh...

Tak kisah lah...naik pening dah haku menukar segala layout nieh....kalau ada yang pening kepala mintak maaf la yer..harap-harap boleh la baca....ku cuba carik layout yang tidak memeningkan kepala tapi sejuk melihatnyer..ahakss..sejuk ker...

well my favourite color is blue....... always....

daaaaa....

1 comment:

  1. Anonymous3:24 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me