Pages

Tuesday, September 16, 2008

Luahan rasa

Assalamualaikum,

Ape yang aku nak coretkan kat sini. Tak ada apa-apa sebenarnya tapi sekarang nie tengah bosan tahap maksimum kat office nieh sebab tue aku masuk blog aku dan saja nak conteng-conteng kat sini.

Pegi office hari nie dapat tahu 17hb Oct - 19hb Oct kene pegi Teambuilding kat Awana Genting. Baca Genting tue cam best je kan, tapi bila kenangkan nak tinggalkan anak-anak nie yang buat rasa tak best jek. Tiga hari lak tue, hari ahad balik pun dah petang, Isnin kene keje balik mmm tak puas nak ulit depa. Ada harapan Isnin tue mc ler gamaknya. Awal-awal dah plan nak mc aci tak? Ahaks....

Korang pernah rasa tak, bila dah diberi tanggungjawab utk melaksanakan sesuatu tapi orang keliling tak percaya. Kondem ada lagik, macam2 la ckp-ckp belakang. Tak best, muka baru, muka lama jugak best pandai buat keje excellent. Wonder if they knew the real situation can it be the same. Huh, aku dah bosan sebenarnya nak fikirkan masalah-masalah macam gini. Tindakan aku sekarang memang aku mendiamkan diri. Dan aku tak sabar sangat-sangat nak lepaskan tanggungjawab yang aku pikul nieh. Hei...bukan sebab aku mengalah. Tapi aku memang dah bosan sangat-sangat dengan ckp-ckp orang. Kroni-kroni yang tak penah paham, yang tau nak temmmmmbakkkkk jek. Kalau orang lama lebih baik then next time lantik la balik. Aku pun bukan sior sangat pun dengan jawatan nieh.

Aku rasa frust bukan sebab aku buat keje tak betul tapi aku frust sebab orang yang dah beri kepercayaan utk kita buat keja tapi tak bagi peluang langsung utk kita buktikan kredibiliti kita. Aper nieh!! Pastue balas dendam. Hanya kerana seorang, semua terkena palitnya. Dah tue bila berpuak-puak kata tak bersatu. As for me aku kawan dengan semua orang, tapi kalau dah semua orang tue tak mo kawan ngan aku apa daya aku. Sebab aku baik dengan makhluk Allah, umat Nabi Adam yang dia orang tak suka so dengan aku-aku sekali ker dia orang nak tembak.

Well, kalau dah teraju lembik boleh ke nak kata tak on track ek. Salah semua orang la gamaknya kan. Kalau dah head tak bagi instruction aper2 mengharapkan orang lain jugak nak ckp nak itu nak ini aper guna ada head kan. Jangan ckp head tak ada function, head tue function beso kuasa kat tangan dia. So kalau dah head senyap yang bawah nie takkan nak bypass kuasa kot...huhuhuhuhu...ku fedup!!!!!!!! Serba tak kena.... again wonder if they knew what is happening inside will they said the same thing????

Huh dah jadi sesi luahan rasa ker....... malas nak ckp banyak la kot ada yang terbaca dan terasa.... me memang dah berpatah arang sebenarnya.....and thats why i'm keep on silent..... ku tak sabar nak tunggu 2009. Hambik la balikkkkkk......ku nie tak layak..tak pandai..tak reti...tak best....tak syok...tak rock...tak aper aper tak lagi lah....

chiow...

No comments:

Post a Comment

please be nice to me