Pages

Thursday, July 3, 2008

Meeting at Port Dickson

Assalamualaikum,

At last meeting yang patut aku handle pasal accommodation berakhir jugak. Almost dua bulan keje haku mengadap menda alah nie jek sampai naik pusing naik pening naik hangin segala naik ada. Itupun selagi tak settle perut aku nie macam ada rama-rama jek yang dok terbang melayang.

Meeting start on the 27th June 2008 and ended on 28th June 2008. Mujur je lah semalam. Itupun aku risau gak kene tinggal Iskandar ngan Izzati. Tapi Alhamdulillah tak ada apa-apa...happy jek depa tue mummy tak ada.... tak ada la kene jerit aper seme ngeh ngeh ngeh...

Aper nak citer pasal meeting nie pun tak ada apa sebenarnya..... Lepak kat Avillion tu pun kita orang working committee nie bukan leh happy-happy pun, nak berendam dalam pool pun tak sempat apatah lagik nak pegi ke laut. Sampai-sampai aku sibuk pasal bilik participant...pastu pasal registration.... dah settle...dok la melangut menunggu depa abih meeting..itupun by 5p.m aku ngan Kak Fidah dah cabut balik bilik dah, bukan ada buat aper pun. Balik bilik mandi-mandi lepak-lepak dah nak kene turun balik pegi dinner pastu terus ke ballroom melangut balik tengok depa meeting. This time by 10p.m after dia orang lepas supper aku Kak Fidah ngan Ika dah berhambus balik bilik membuta. Kesian kat Ika ler, the day before meeting tue tak tido. Overtime sampai kul lima pagi tolong handle documentation pasal meeting nieh. Huhuhuhu tingat zaman bujang haku dulu pun cam gitu lerrrrr dah kawin dan beranak nie payah ler nak stayback sampai ke pagi...lain ler kalau mung jantan....

Itupun that night bukan aku dapat tidor sangat pun, ala-ala tidor ayam jek.... Pukul 6 pagi aku dah bangun dah siap mandi solat aper seme...tunggu yang lain seme bangkit beramai-ramai kita orang gie sarapan....waaaahhh kalau involve benda cam gini....aku rasa kan maaaaakan jek kejenyer..... baru lepak dua tiga jam makan....lepak lagik makannn..konyang..konyang......

Meeting end at 12.30p.m. Okey la..itupun Avillion tue dah call aku tanya bila nak check out...ada orang dah nak check in dah..wallahhhh...... kelam kelibut gak ler haku....sib baik la CEO mintak extend half and hour jek..... kalau lebih2 mampus...... itupun aku try mintak one hour pun seksa.... ada hati lagik participant yang lain mintak extend lagik tue...fengsan ler makkkk....

Apa yang aku boleh conclude...meeting nie success la..walaupun kami working committee nie tak diberi ucapan terima kasih pun hatta dari pihak atasan sekali..(uwaa sedih wooooo......tunggang langgang wat keje....THANK YOU pun tarak..) well aper nak buat..terima je lah....sedar diri ler kan kita orang nie kulikutif jekkkkk..dah disuruh wat keje...buat je lah kan.......

Anyhow..ini jek gambar yang sempat aku snap...ada banyak gambar tapi kat camera company ler..ini pun camera hp aku jek.... dan abaikan keluk keluk dibadan ku..... ala-ala perasan kurus tapi nak gak pakai baju sendat....kui kui kui kui.......



belah kiri tue Kak Fidah, belah kanan tue Ika.... (bujang lagik)


depa tengah meeting...

No comments:

Post a Comment

please be nice to me