Pages

Thursday, April 10, 2008

Gusi Bengkak!!

Assalamualaikum,

Masuk hari nie hari ketiga aku sengsara akibat gusi bengkak.... sebelum ni punya la liat nak jumpa dentist..kali nie nyer sakit sampai dua doktor aku jumpa...doktor pertama aku jumpa dia gerudi gigi aku habis-habisan...huwaa seriknyer nak pegi dentist tue lagik.. bukan aku tak penah buat scalling tapi tak ada pulak la aku rasa sesakit ini. Dengan charges yang betul2 cekik darah...sampai RM250 aku kene bayar.

Malam tue gusi aku yang sakit dan bengkak tue makin bertambah bengkak dan berdenyut...semalaman aku tak leh tido.....semalam aku pegi lagik klinik nak cek balik...tapi doktor kata tak ada pepe dapat la ubat gigi free, ubat kumur free ngan painkiller...sebelum nie tak ada painkiller..... semalam bergantung ngan painkiller la aku..memang sakit yang amat...dapat la mc satu hari...

Hari nie aku tak pegi keje lagik sebab masih terasa ngilu dan pipi aku bengkak gilerrrrrrrr..tembam sebelah....uwaaaa..huduh tul ghuperrr...... aku tak leh nak berlari nak berckp sangat...terasa la nyut..nyut..nyut......dua hari.....aku dok makan bubur jek sebab tak leh nak mengunyah...... huhuhu lihat la dunia..pipi ku yang tembam sebelah......huduh betul... abie kata aku makan gula-gula sorang-sorang...uhukss..sadis tul....



apasal ngan idung2 aku sekali kembang ek......


1 comment:

  1. aduh kesian deh, gusi bengkak smp mcm ni menrubah rupa ko...

    ReplyDelete

please be nice to me