Wednesday, December 12, 2007

Izzati kene lepuk

Assalamualaikum

Selamat pagi all...... penat lagik??/ Yes..memang aku penat..... segala-gala penat..urat sendi aku satu badan penat.....

Malam tadi aku naik hantu ngan izzati.... kenapa la aku tak leh sabarkan diri yer.... puncanya budak tue tak mo mandi jek..... dari rumah mak long dia, dia kata nak mandi ngan aku kat rumah...bila dah balik rumah sibuk main aku suruh mandi....dia tak mo mandi kata kejap kejap..nanti dia mandi... aku sudah mandi aper seme pun dia tak nak gak mandi.....

Sudahnyer aku tarik dia...bukak baju dia mandikan dia dalam bilik air...... melalak2 budak tue.... lari tak nak mandi...aku tarik...aku geram..kene selepuk dua...aku rasa tak sekuat mana pun aku pukul........ dapat simbah air jek..sabun aper seme tak dapat...dia dah lari keluar..... bila aku nak pakaikan baju...aku tengok...berbekas tiga jari kat bahu dia... Ya Allah..kuat sangat ker aku pukul...... baru aku terasa tangan aku perit..... terus aku peluk Izzati....lepas tue dengan aku-aku sekali menangis... ini kali kedua aku pukul izzati tapi aku yang menangis.....

Tersedu-sedu Izzati menangis peluk aku.....merayu2 kata tak mo mandi.... aku cuba nak control amarah aku nieh..... satu hari tak berjumpa kalau boleh bila nampak dia memang aku tak nak langsung tinggikan suara....tapi tak boleh.... apa lah yang terbuku kat hati aku nie sampai anak aku pun jadi mangsa amarah aku.....

i'm sorry zati......mummy hurts you....

No comments:

Post a Comment

please be nice to me