Wednesday, August 29, 2012

Catatan....My Iqhram Muammar!!


Selamat Pagi...
alah zel tiru tajuk ek..cuma nama anak jek lain eheh

(kembalikan momentum..kembalikan momentum.....)

Iqhram Muammar sekarang dah 1tahun 10 bulan...
bulan 10 ni sok genap la dua tahun
oh Mummy dok rasa Iqhram ni baby jek lagi....


anak manja Abie nie...memang manja la sangat..
Abie dah la garang... Kakak ngan Abang pun tak ada nak gurau senda ngan Abie sangat
tapi budak ini memang manja nau...sayang beno ngan Abienya..

Kalau Abie dia tak ada memang dia boleh buat perangai bikin ku tak keruan..
tak leh tengok adik..kene tengok dia jek...huhuhuhu..


Setahun 10 bulan ni dia tak pandai cakap lagik...
yang dia tau tush tush tush jek....
tapi sejak balik kampung haritue...
boleh dah la ujung2 perkataan tue..
paling best suka nyanyi budak nieh...



bila nyanyi dia tau lak tue ujung2 perkataan tue...cam hapal pulak lagu tue..
nak nak lagu Balik Kampung tue kan...
wah syok jek bila kami pakat nyanyi ramai ramai dalam kereta..
dia pun mengikut....
balik kamponggggg oooo balik kampong....
dia ambik ujung jek..... pongggggggggggggg...eheh...
buat Mummy dok tergelak jek lah Iqy...


muka cheeky.... rambut kerinting...
orang lain tak kerinting cam dia tapi rambut dia leh curly giler giler..
memang nakal pun..suka ngusik ....
dan budak ni memang manja la sangat....



Mummy ngan Iqy.... my fav picture....
boleh jadik heartbreaker kah satu hari nanti huhuhuhu
jangan dek.... tak baik mainkan perasaan orang ahakss...

(tapi ramai kata muka dia macam perempuan huhuhuhuhu...)



1 comment:

please be nice to me