Monday, April 4, 2011

Catatan....Cerita Hari Ahad

*Scheduled entry (barang siapa yang tidak tahu.... aku menaip waktu lain tapi menatang nie auto publish waktu yang haku nak..)

Kan aku citer aku mengapam sampai kul lima pagi...
giler kentang....sib baik la aku tak mamai maghin..
mujur tak weng.... huhuhuh

Adik ipar wat kenduri..nak pindah rumah baru
so agenda pertama hari Ahad adalah pergi ker rumah beliau
makan free...ada baca yassin...
Mummy ada hengbeg...so layang hengbeg jek kikikiki alasan sungguh..

Kendian...lepas jek makan2 kat rumah adik ipar terus pulak menuju
ke rumah sahabat yang dikenali di Forum Cari.... Riz
dia lah yang order Apam Pokodot haku tue...huhuhuu
macih Riz... udah ku kata ku tak expert mempokodot..
tapi dia tak kisah...alhamdulillah..dalam tak terer tue ada jugak la
rupa pokodot kat apam aku tu....
oh! Riz wat birthday anak dia Kimi... 4 tahun
Happy Birthday Kimi!!!!!

Okey layan gambar yang diambil sekadar buat syarat menghadpet blog jek
ini seme kat rumah Riz


tuan ghumah yang pakai baju purple cardigan hitam tue...tak nampak lak mukanya..

nak amik gambar kakak ngan abie nun...(cuba telek)..tapi cam amik gambar budak baju merah ni pulak kan ehehehe

memang la budak lelaki kan... kejenya melompak nak berlawan..dapat pedang belon pun jadik...

tak abih lagik gaya errr gaya aper ek Ben 10 ker???

gambar dia jek...udah dia sibuk suh amik...sebab tadi gelap..ehehehe..







2 comments:

  1. mana gambo apamnye? he he he

    ReplyDelete
  2. oh gambar apam sila lihat di blog lagi satu...ehehee..blog bizzz...ngeee..

    ReplyDelete

please be nice to me