Thursday, December 16, 2010

Catatan....Taklimat Sekolah Izzati


wah sepanjang pagi albizi....
baru dan nak buat entry...

Uhuks....terharu..syahdu..sendu....motif laaa sendu segala kannnn
ha la...anak dara I dah nak naik darjah satu dah tahun depannn..
mana tak terharu...

Semalam dapat surat dari sekolah..
surat yang ditunggu-tunggu...ingatkan sekolah dia ada buat orientasi sebelum masuk sekolah betul
rupanya tak ada...
cuma taklimat kepada ibu bapa jek.... 
anak murid tak perlu hadir pun...

wahh mak excited noksss...
Yuran Tambahan : RM29.50
PIBG : RM50.00
Jumlah : RM79.50

belum beli buku lagik tuh....... 
oh duit turun lah dari langit.....
hazebedah betul laaaaaaaaa



7 comments:

  1. bestnya! dah jah satu anak dara ni.

    ReplyDelete
  2. kan zea kan...mak dia over excited nak tengok dia pakai baju sekolah...

    ReplyDelete
  3. mmg teruja kan bila anak nak masuk sekolah... theeee... :)

    ReplyDelete
  4. murahnya yuran sek izzati ye...yuran sek anak2 akak sumer RM100++...ntah ape2 bende la kene bayar

    ReplyDelete
  5. anak kita sebaya la..kejap je rasa dah besar..izzati ok lg dah ada 2 org adik...anak sy still sorang2 lg..

    ReplyDelete
  6. kak ina..haritue masa register dah bayar lebih kurang 35 ringgit...ini ada tambahan lagik..

    alida... iyer..memang kejap jek rasa...

    ReplyDelete

please be nice to me