Pages

Tuesday, December 7, 2010

Catatan....My Anniversary




Eh bukan bukan... hari nie tak ada anniversary pepe pun...
cuma nak cakap...bulan 12 nie anniversary aku dan abie...
kami menikah 21hb....

Aku teringat sebab tengok ramai kawan-kawan yang wish anniversary kat blog kat FB..
buatkan haku teringat..eh bulan Disember nie pun anniversary aku jugak
hampeh nyer bini....

Rasanya tak ada celebration pun tahun nieh..
ku tau dah sure Abie keje masa tue...
la nie time to spent with family teramat2 la sikit iyer en. abie...
susah sangat dah sekarang anak-anak nak jumpa abie..
keluar jalan-jalan apertah lagik...
komplen ker?? tak komplen pun, ralat jek....


Rasa cam nak bukak story mory pasal aku ngan Abie camner end up kita orang leh menikah...
hmmm nak citer ke... eheheheh...masa tue masa yang paling tak best bagi aku...
kekacauan jiwa yang amat kronik hahahaha...
tapi dah jodoh ngan Abie..kawin gak ler haku....


Rasa nak buat gak la entry pasal kami...untuk tatapan anak anak di kemudian hari...
hhhmm....nak citer ker tidak ek...ehehehe











1 comment:

  1. selepas cara periksa "dara"..skrg petua periksa "teruna"...jom la tengok..cucu lelaki jgn marah ye..

    http://petuakitasemua.blogspot.com/2010/12/petua-mengenali-teruna-part-1.html

    ReplyDelete

please be nice to me