Wednesday, December 15, 2010

Catatan....Full of Love!!!


Dua tiga hari nie korang asik tengok gambar aku masak kanak kanak ribena je lah yer...
nasib la kan..dah terjumpa satu album penuh gambar masa zaman riang kanak-kanak kan..
Jadi aku pun sibuk la nak tayang kat korang...
aku tak ada duit nak shopping barang...tak dapek nak tayang gambau..
so aku tayang gambar2 aku jek ekekekekke







Bila tengok dua gambar di atas nieh.... rasa hidup masa kecik penuh kasih sayang gitu...
macam la dah tua-tua ni tak ada kasih sayang kan..
eheheheh tak ada laaaa

bila zaman kanak-kanak tue seronok jek
happy jek....
tak tau masalah tak tau tension
aper nak seme dapat....

miss both of them .....

Al-Fatihah...








4 comments:

  1. alfatihah...

    **gaun akak tu mmg trend lah...hehhehe..

    ReplyDelete
  2. kan kan kan.... tak sangka masa kecik i dah trendy dah...ehehehe..

    ReplyDelete
  3. al-fatihah...
    mimie pun nak carikla gmbr lama2... hehehe...

    ReplyDelete
  4. cari mimie jangan tak cari..

    ReplyDelete

please be nice to me