Friday, October 1, 2010

Catatan....Mixed Feeling!!!!




Ketandusan idea nak hapdet blog..
Aku sekarang nie dok menghitung hari jek...
Hari ni dah masuk 36 minggu....

Semalam kat facebook buat status..
"Bersalin 36 minggu baby premature kah?"

Sekali respon yang ku terima
ramai rupanya yang bersalin dalam lingkungan 36 minggu...

Kenapa aku tanya....
Aku dah tak larat dah sebenarnya...
Kalau time mengandung Izzati ngan Iskandar....boleh la nak tunggu2 cukup bulan kan
Sebab pergi kerja balik kerja berhantar berjemput..

La nie...ada masa-masa jek dapat merasa....itupun seminggu sekali lum tentu
Selebihnya kene hadap public transport.....
Turun naik tangga... (la nie tak koser...ku naik lift jek kecuali tangga bas)

Nak layan hentakan bas lagik
Nak layan beratur tunggu bas lagik
Nak layan orang potong q yang jenis buta mata dan perasaan lagik...
Nak layan berdiri dalam LRT orang tak bagi kita duduk lagik.....

Ini semua menyebabkan hati aku dah maaaaaalaaassss sangat nak pergi kerja....
Pergi keje pun bukan ada kerja sangat..boss pun tak sampai hati agaknya nak bagi keje...

Pulak tue...ada jek mulut-mulut manis kat opis nieh...
Asal jumpa... "aik..ada lagik?? ingat dah coti??""
Uwaaaa dah tak suka tengok muka aku kat opis nie kerr kecik ati tawwww...

Tengok la esok camner.... esok checkup....
Pagi tadi discharge keluar banyak giler buatkan ku cuak...
Baby nie ku goyang2 kan perut suh gerak aktif.....
Mujur dia gerak seperti biasa....

Tapi boleh ker aku selamba badak jek nak mintak bersalin awal..
Takut wehhhh......






No comments:

Post a Comment

please be nice to me