Friday, September 24, 2010

Catatan....Tak dak motif


Dua tiga hari nie entry tanpa gambar je lah yer..
Janji berhapdet...

Semalam kan I mc..
pegi jumpa doktor GP biasa jek
malas nak jumpa gynae
sebab nak amik MC jek..

Doktor dok pegang-pegang perut...
Kerasnyer perut dia kata..

Haish itu ler yang ku tanggung dua tiga hari nieh...

Balik dari amik MC tue..
pergi Carrefour Bandar Tun Hussein On

Stok susu ngan diapers abih dah..
saja sekali sekala tukar pulak
asik pergi Tesco je kan..

Itupun jalan sikit dah rasa mengah giler...
huhuhuhuhu...

Dua tiga hari nie memang perut nie asik mengeras jek..
Kalau rasa nak terkucil ...jangan la ditahan-tahan pergi je lah..

Memalam tidur pun dah terganggu..
Kadang tak rasa pun nak terkucil....
Tapi bila terjaga tue, selagi tak pergi toilet..
Selagi tue la tak leh tido
Bila dah pi toilet baru la boleh tido...

Cik bunga dah sakit dah nie bila berjalan...
Ish hari nie baru 35 weeks...
Baby matang 36 weeks..

Sabar baby..... bagi cukup matang yer kalau nak keluar..
Memang Mummy tak larat....tapi baby pun kene sabar tau...
Tunggu cukup bulan yerrr....

Amin.....





No comments:

Post a Comment

please be nice to me