Wednesday, April 28, 2010

Catatan....Tiba-Tiba Pulakkan


Tiba-tiba pulak rasa nak membela kucing nie membuak-buak.....tapi nak membelinya harus je lah paham-paham seko jek dah RM450.... tapi tue lerrr... geram betul tengok kucing gebu gebu nieh...nak nak kucing parsi...

Tapi orang kata tengah mengandung nie tak elok bela kucing....... Izzati ngan Iskandar pun dah ler penakut kucing dari jauh berani bila dekat menjerit sampai nak pecah gegendang telinga...

Jiran sebelah rumah pun kemain banyak kucing liar bersepah-sepah kat rumah dia..... sampai kan merebak2 ke rumah haku dengan kencing beraknyer..itu yang ala-ala tak sanggup sikit tue..jenuh nak mencuci lantai depan rumah tue..... pastu suka membongkar sampah..itu kucing kampun..ngan kucing liar ler tue...makan tak tentu arah...mengharap orang bagi.....suka benau la lepak kat rumah sebelah tue sebab anak anak nyer suka beno ngan kucing...rajin beno memberi makan kucing kucing tue...

Aku kalau nak membela pun kalau boleh..kalau boleh laaaa biar la yang bulu cantik cam kat atas tue kan.... hmmm bila nak bela kucing ek.... ada sesapa nak sedekah anak kucing parsi kat aku tak???.....

geram betul tengok kucing gebu gebu nieh... (gara gara blogwalking ler tadik nieh)....





5 comments:

  1. hahaa buleh plak tetiba kan..

    ReplyDelete
  2. itu lerrrr tetiba pulak kannn....ehehehe

    ReplyDelete
  3. salam, bos aku (pompuan) selalu jer bawak si Chiko (nama kucing tu) ke studio. Aku kejar dia lari, aku lari dia kejar aku. Satu hari aku pasangkan SFX bunyi kucing betina kat komputer aku. Bila time nak balik bos panggil "Chiko.. Chiko.." dia buat bodo jer depan komputer aku...

    ReplyDelete
  4. Salam,

    me ada 2 ekor kucing bulu tebal muka penyet. baka kucing parsi + kucing hutan...
    corak menarik...
    tapi sayang dah bagi orang.
    malas nak jaga. rumah pun kekangkang kambing jer...

    ReplyDelete

please be nice to me