Thursday, April 1, 2010

Catatan....Anak-Anak


Boring aaaah.... darik semalam asik citer pasal downgrade...orang yang downgrade kan haku... citer pasal anak anak lagik best kan...

entry ni ilham datang dari entry puan zel...citer pasal anak dia takkan ganggu puan zalia nie walaupun dia dah tido...

huhuhu bagusnyer lah..anak anak aku jangan harap lerr...selagi depa tak pejam mata ....selagi tue la macam kehendak yang depa nak... kalau aku dah tido pun... memang akan kejutkan la mak dia nieh..

nak susu ker nak minum.... nak nak mummy dia tengah mabuk2 nie kan.... macam la depa tue paham omak dia mabuk...abih kuat pun izzati kata ..mami tak larat sebab menandung.... huhuhuhuhu...

cuma bila citer pasal berak anak ni kan... teringat ada satu malam tue memang haku terflat lebih sikit...tido tak sedo diri...sayup sayup dengo iskandar ckp..."adek belak"....tapi ku ala-ala mamai konon mimpi tertido....sedo sedo abie balik dari keja....dalam kul dua pagi bingkas pulak aku bangun...eh tadi cam iskandar ada sebut something..ku pun pegi ler jenguk..memang betul pun...adushhh nyesal pulak tak bangun terus masa dia bagi tau tue...dah ler jenis kulit sensitip...tak leh biar lelama harus melecet.... sudahnya kul dua pagi tue ku haruk iskandar masuk toilet...nangis la mamat ittew pasal terganggu tidornya...si baik dia tido balik....ehehehehe.....

pepagi buta yang kene marah kakak dia...ahaksss...apasal tak kejut mami adik berak....ehehehehe...haper ler mummy ko nie nak....





No comments:

Post a Comment

please be nice to me