Wednesday, February 10, 2010

Catatan....Korean Drama IRIS


Gara-gara terpengaruh dengan Cik Puan Zalia asik dok bercerita pasal Korean Drama nie...haku pun mintak dia copykan haku tiga cerita.

Coffee Prince
You're Beautiful
IRIS

Coffe Prince ngan You're Beautiful ku tengok main lompat lompat jek...nanti kene follow satu episod demi satu episod.... tapi IRIS...huwarrggggh...ku tak leh lompat2..sebab every episod yang ku tengok....sungguh mendebarkan...huhuhuhu...

Baru jek sampai Episod 5 ada lagik 15 episod nak terjah.... 

Mak dah jatuh chenta ngan Hyun Jun.... huhuhuhuhuhu..... stok stok sempoi stok stok tak hemsem sangat jadik pilihan hati ahakssss..... 

Tapi kan zel...Episod 3 ngan 4 aku tak leh baca subtitle sebab nama file tak sama...uhukssss....

tapi serius beb...cite IRIS nie memang best...tak yah la nak tengok citer omputeh pasal tembak tembak nie kan... Korean Drama ni pun setanding ngan citer omputeh.... bila Mesia nak buat citer cam gini ek...huhuhuhu...

Dan aku telah menempah sebeban lagik citer korea kat Cik Puan Zalia....huhuhuhuhuhu...





2 comments:

  1. Mah. tu hero Iris tu hero pujaan hati ku dengan lepat tau...

    ReplyDelete
  2. iyer..hero aku jugak..ahaksss... Hyun Jun....... dia berlakon dalam GI Joe kan....kalau tau aku tengok itu pilem...ekekekek

    ReplyDelete

please be nice to me