Monday, February 22, 2010

Catatan....CROCS

Tengah hari tadi keluar....gi KLCC..gi Bank Rakyat kat Bangunan Angkasa Raya tue...bayau hutang tertunggah setahun..(fuh banyaknyer..... )...

Tetiba teringat Kak Liza pesan nak kasut CROCS.... berkenan beno dengan kasut CROCS haku kat rumah tue....

Dulu kan haku penah meroyan nak beli kasut CROCS tue....beli dah tapi tak citer jek..maleh laa..kang kata RIAK pulek...

So tadik ku rembatkan utk Kak Liza kasut CROCS seperti di bawah ini...

 

  

huhuhuhu..time haku beli aritue mahal weh..la nie dah murah dah...berapa ek?? alah tak yah cakap lah...ini imitation nyer..(imitate kerrrr).... tak mampu nak beli mahal-mahal segala.... 

malu nak sebut..... orang lain beli original kan zel kannnn...

rembat utk kakak ipar..utk aku pun sempat gak rembat tadik...huhuhuhu....

cam kat bawah nieh.... berapa?? alahhh tak mo sebut lerrr...you know i know sudah lerrr...

golongan marhaein harga sohih tak lebih 50 hengget punyerrrr....

  

 


total dedua kasut..adalah tidak sampai 90 hengget.....kikikikik...
ini je lah mak mampu pun nyahhhh..... eh eh..kasut kakak ipar i tue dia dah siap-siap bayar yer..

kang kata haku banyak duit pulak baik ati belikan utk beliau...ngeh ngeh ngeh...



4 comments:

  1. pssttt kak mah beli kt mane tu?? huhu

    ReplyDelete
  2. Aku pernah beli yang tak ori ni.. rege RM30.00 je kat tg malim ni..

    Tapi, bila aku pijak.. tapaknya terus terpenyet ke bawah..

    2 hari pastu.. tapak terus pecah..

    Adakah salah kasut tu tak ori atau salah aku yg berat sangat :))

    ReplyDelete
  3. noradzlina memang sempoi..eheheh..

    ze...sebelah sg. gombak... sebelah bangunan wimsa confident...ahakss..

    zel...salahkan diri sendiri ahaksss...jahat haku...crocs tak ori aku kat rumah masih bertahan sehingga sekarang..

    ReplyDelete

please be nice to me