Wednesday, February 17, 2010

Catatan....14 Feb 2010 Geder-Geder

Assalamualaikum,

Hazabnya la 4 hari cuti tak ada internet kat rumah bosan giler..dah la tivi kene konker ngan itu budak kecik dua orang... Mummy layan movies kat laptop je lah...sampai tak tau citer aper nak layan dah...

14hb Haritue...sempat la bergeder-geder dengan Kak Kasih ngan Niza kat R&R Awan Besar...dah lama tak jumpa...so kebetulan dak Niza kecik nie balik dari Penang...so berjumpa-jumpaan la kami barang seketika...

Ku sampai lambat..iyelah dah En. Abie keje kan... sampai rumah kul 8......Mummy, Kakak ngan Adik dah siap dah tinggal tunggu Abie balik jek...

Abie siap mandi bagai berdesup ler kami ker Awan Besar tue..

Layan gambar je lah yang dicilok dari FB Kak Kasih..

 

 sampai-samapi jek terus belasah satay yang dah ada atas meja..ehehehe...eh nak bayar kat sapa ek malam tue buat2 hilang ingatan pulak yer...


sempat gak Mummy berurus niaga dengan Ummi ehehehe..

Mak- Mak yang makin kembang dan tembun ahaksss...

 
 sesi urusniaga masih berlangsung ketika nak balik..dapat gak la Mummy budu dua botol....nyum..nyum...

  
 tumpang camera orang kan..... ehehe penuh cahaya keimanan muka haku nieh ehehehehhe

  
 peace...Iskandar dah tau peace tue dua jari jek....

  
 ish berlengas-lengas anak-anak haku berpeluh-peluh.....

 


Iskandar comel ker handsome...... "Adek hemsem jekkkk...tak comel" ehehehehe.....rambut baru Iskandar...




3 comments:

  1. mah...lawa pulak aku tengok pesen rambut iss yg gambo last tu...

    ReplyDelete
  2. anak aku memang hemsem...ekekek...tukar pesen la..asik botak jek...so trim buat cam gitu pulak....

    ReplyDelete
  3. ada stail la rambut baru is..:-)

    ReplyDelete

please be nice to me