Wednesday, January 20, 2010

Catatan....Saya dan RX Lite



Yer kawan-kawan saya consume air nie, bukan setakat jual jek tapi consume sekali sebab saja la nak tengok berkesan tak kat diri sendiri..

Kat orang lain nampak ramai yang berkesan so saya pun sangat-sangat teruja nak menerai nak nak rasanya memang lazat berkrim disukai ramai...

Huhuhuhu.....

Saya tak janji saya akan update hari hari berkenaan RX Lite nieh tapi saya cuba la...

Oh sila jangan ikut resmi dan cara pemakanan saya yang tidak mabeles...sebab saya main sukahati jek hentam...so kalau anda memang nak sangat kuruskan badan dengan RX Lite....sila kurangkan karbohidrat dalam portion makanan anda....

Hari Pertama (Isnin 17.1.2010)

Alamak lupa timbang...haish nak kene beli digital scale lah..
Sarapan : RX Lite
Snack : Tiada
Makan Tengah hari : Nasi Kerabu
Snack Petang : RX Lite
Makan Malam: Nasi juga

kiranya hari pertama saya banyak kantoi


Hari Kedua (Selasa 18.1.2010)
Sarapan: RX Lite
Snack : Cracker + Tuna
Makan Tengah Hari : Sushi
Snack Petang: RX Lite
Makan Malam: RX Lite + Daging

kenapa saya ambil tiga kali RX Lite.... saya cuba nak selang seli kan pengambilan RX Lite sebanyak tiga kali satu hari. So maknanya bukan lah hari-hari saya ambil 3 sachet.

BMI  Saya dalam kategori overweight...malam tadi timbang dengan penimbang hazab kat rumah tue 60kg.... kita tengok dalam sebulan ni ada tak penuruan dengan pengambilan RX Lite nieh...

Ada orang tanya saya...apa pantang larang kalau minum RX Lite...setakat yagn saya tahu tiada pantang larang yang membebankan..cumanya kurangkan pengambilan karbo, lebihkan minum air,

Siapa yang ada diabetes dan darah tinggi ambil satu sachet sehari sudah cukup..

Ibu mengandung dan menyusukan adalah tidak digalakkan mengambil RX Lite ini....

Kesan yang saya rasai selepas dua hari (hari ni tak leh kira lagik) ialah saya kerap ke bilik air sebab asik laaa rasa nak terkucil....perubahan badan yang lain belum lagik maklumlah lemak saya lemak tepu ehehehe...

Testimoni yang pernah saya terima...
15 hari turun sebanyak 9kg....wowwwwww sangat marbelesss...

last sekali...
kalau dapat bersenam itu lebih baik.....ehehehehe

siapa-siapa berminat dan nak dapatkan barang segera...











http://azimahas.blogspot.com

5 comments:

  1. xpernah dgr pun kak...rege akk xmention pun

    ReplyDelete
  2. haruss cuba ni....hehe

    ReplyDelete
  3. rega gi masuk blog lagi satu..ada siap rega kat situ tengok kat tepi2 nie...blog bisnes akak....

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:55 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:55 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me