Pages

Tuesday, January 12, 2010

Catatan....My CD Stash!!


Huhuhuhu..inilah koleksi CD stash saya....
boleh berfull CD dah...tapi still guna DISPO gak..

hari hari bekalkan dua keping CD ke rumah Mak Long
weekend ngan haku memang berCD...

tapi lately Iskandar dah susah nak pakai CD nie..apasal ntah....



Ini CD Coolababy.... haritue dah hilang dalam 2 keping, masa tue dah rasa cam down sangat...rupanya ada kat rumah Mak Long.... sikit-sikit Mak Long dia pulangkan..huhuhu...so skrg saya sudah ada 7 keping CD coolababy nieh..nak tambah lagik?? Iskandar dah boleh start toilet train dah....

 

yang bercorak tue bukan Coolababy..CD lain aper ek namanya lupa lak haku...dia nyer inner lain sikit dari Coolababy...

 

yang ini yang paling banyak.. masa memula dulu beli CD...baru-baru belajar nak berCD...aku beli sedozen terus.. tapi satu CD satu insert... CD yang ni ada size.... ini size L...pocket dia kecik sikit jadi ada a bit tough nak masukkan insert... iskandar...muat lagik pakai.... ehehehe..sayang wooo....elok lagi kan...pakaikan jek..

brand aper ek CD nie..lupa lak haku panggil CD siam jek..murah pun murah...

entah kenapa aku suka pulak pakai CD siam nieh.....

 

so inilah koleksi CD haku....

dah boleh sangat dah berfull CD...tapi tak gak full full...huhuhu

kenapa tak full??? errr ku tiada jawapan..ehehehhee
ada jawapan...tapi susah nak diterjemahkan kat sini..ahakss...

aku pun ada gak tolong member jual CD Coolababy...








http://azimahas.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

please be nice to me