Tuesday, January 26, 2010

Catatan....Ku Terkena & Desert

Hari Sabtu malam sempat la shopping kat Tesco malam..walaupun Abie keje sib baik ada adik ipar baik hati kan pi hantarkan ker Tesco itupun haku yang drive..ehehehe dia tak berani nak drive lagik...

Mak aii... umat punya la ramaiiiiiii....

Iyer Eynda.... i sudah terkena macam you lahhhh.... sakan dok shopping gitu gini sekali Hari Tanpa Plastik daaaaaaaaa...... masa ni la dok teringat beg recycle kat rumah yg dah pernah beli kat Tesco haritue....tapi asik la lupa nak bawakkkkkk tiap kali gi belanja kat Tesco....padan muka....

Penyudahnya...ku beli la jugak plastik 99sen kat Tesco tue..nak buat camner....barang basah banyak....ayam, daging segala..... busuk la nanti...

hamikkkkk....



beli dua plastik sebenarnya..selagi boleh sumbat ku sumbat....dah terdesak nyer pasal....lepas nie kalau nak plastik cam biasa kat Tesco tue kene bayar 20sen...huhuhu so plastik 99sen ni kene lenjan sampai rosak lah yer..itupun kalau hengat nak bawak.....

sempat la beli stobeli (Iskandar version)...hai saper ntah ajar dia makan stobeli ni pun ku tak tau...tapi dia nampak stobeli kat Tesco tue sibuk nak jugak... Mami pun beli kan je lah...besar-besar stobeli nyer.... tapi alamak masam...ku masam-masam ni bukan boleh sangat nak makan....

tetiba ting!!!!!!!! dapat idea....




eheheh mementang tokey cekelat kannnnn...aper lagik...stok cekelat yang ada tue ku cairkan jekkkk...




heheheheh stobeli salut coklat gitukkkk!!!!!!

Iskandar tak mo salut coklat....dia amik stobeli tue pun...jilat jilat jek..bukan makan pun...sabau je lah...
ada banyak lagik stobeli kat rumah tue.... Izzati tak sempat nak makan stobeli ni ngan coklat sebab masa Mami makan nie.... dia temankan Mak Lang dia kat klinik...so nanti Mami buatkan yerrr kakak....

perkh!! mabeles kan...tak merembes kerrrrrr.......






http://azimahas.blogspot.com

1 comment:

  1. Anonymous2:54 PM

    If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete

please be nice to me