Monday, December 7, 2009

Catatan....Anak Ku Kena Gegata

Ish..Cuba tengok gambar-gambar kat bawah nie..Nampak tak apa yang ku nampak... Izzati kena gegata... Cik Kak sorang nie memang kulit dia sangat sensitif.  Dari kecik dia memang tak boleh kene gigit semut.  Bila kene gigit semut jek akan naik la bengkak cam gini.

Tapi kali ni sib baik bahagian situ jek tak merebak ke tempat lain.  Kalau masa kecik dulu..naik bengkak-bengkak serata tempat....kawasan sekitar yang kene gigit tue lah...










Nampak tak..bengkak sekeliling bawah pusat tue... Lama gak nak surut bengkak tue....hari nie baru nampak okey sikit itupun still merah-merah lagi.  Mummy tak sapu aper pun....suruh dia jangan garu jek...

Kalau ikut arwah ibu pantang gegata nie....jangan kena air nanti makin merebak....tapi dah mandi segala takkan tak kena air pulak kan..

Korang ada apa-apa cadangan tak utk disapukan kat perut cik kak nieh...haku memang no idea....


http://azimahas.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

please be nice to me