Pages

Tuesday, November 3, 2009

Catatan....Kantoi di Hari Pertama

Arrggh..marah la nak marah pun..kata lah nak kata aper pun..maka dengan ini saya dengan rasa berdosanya mengaku...pada hari pertama 1hb November 2009 saya telah kantoi dalam menghadapi Cabaran 99HTN....

Huhuhuhu.. Abie dah ingatkan..siap dia tak bawak i tau pergi kenduri lagik..sebab dia tau i hari pertama menghadapi cabaran....

Tapi tapi..tapi... tengah haritue...cam mengong jek kan..tak tau nak makan apa..mintak tolong Abie belikan makanan (nak masak tak ada menda nak masak...anak-anak tak ada.. Abie gi kenduri) so suruh jek Abie belikan pepe......pepe Abie adalah nasik yer kawan-kawan..huhuhuhu...



inilah nasi yang abie belikan.....sup tomyam, ngan ikan keli goreng lagik....tapi sambil makan tue saya adalah rasa bersalah sangat..sebab first day jek dah kantoi...




tengok tengok..... ikan dah langsai....isi perut tom yam pun dah abih..nasik ada lagi..eheehheh..aci tak...saya makan sikit jek...kira aci la ek...tak kantoi la kan..ahakssss..hampeh..dah masuk nasik pun kata tak kantoi lagik..kui kui kui....


Malamnya saya makan meehoon goreng singapore....selamat..tak jumpak nasik... semalam pun saya tak makan nasik..hari ni pun tak jumpa nasi lagi...harap-harap saya tidak akan buat lagi entry berdosa yer...ngeh ngeh ngeh...

Err tak makan nasi nie nak makan aper ek..mati kutu haku..rasanya makan mee mee nie kalori lagi tinggi dari nasi...kene carik stok buah ngan sayur banyak-banyak la ek....

tengah hari karang terpk nak makan garden salad jek lah kat KFC..aci??


http://azimahas.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

please be nice to me