Pages

Monday, October 12, 2009

Catatan....Cerita Weekend

Assalamuakum,

Saya buat entry tanpa gambar lah yer.  Mood untuk mengambil gambar untuk jadi wartawan blog lately ala-ala jek.  Nak share story apa yang jadi weekend baru lepas nieh

Hari Sabtu, pepagi buta aku pergi office sebab kat office ada program Bengkel SPM utk anak-anak staff.  Bukan aku jadi organizer pun tapi sebab 'adik-beradik' nak guna office so aku sebagai 'tuan rumah' kena la pergi jugak.. Dah tanya committee tapi seme tak leh volunteer nak standby, maklum ler musim raya nie weekend sah penuh dengan open house.  Mujur pagi sabtu aku tak ada program, so aku jek pergi, dapat pergi hari sabtu jek hari ahad tak dapat sebab ahad aku pun ada program.

Lepas gedebak gedebuk kejap kat opis, aku pun balik.  Anak-anak dah kene pos kat rumah Mak Long dia, sebab Mak Lang depa nak ajak pegi open house.  Hari sabtu ada member Forum Cari jemput kenduri kawin dia.  Ice Q.  Selamat Pengantin Baru Ice!!.  Aku tak sempat nak amik gambar curi Ice sebab biasalah kenduri kawin sah orang ramai pastu tak bawak camera canggih ku bawak henpong jek..so tak dapat nak ambik gambar dia.  Purple theme.  Comel dua-dua pengantin.  Ice, you are so different when we first know..time-time zaman Ice belajar dulu.  Anyway Ice tetap cantik....Bila pergi kenduri Ice nie teringat zaman-zaman kegemilangan aku masa lepak Forum Cari dulu.  Masa tu bujang, memang hevoc.  Almost every weekend aku jumpa geng geng forum.  Hmm what happen to all of them ek, Pantunman, Deadtadpole, Sesusahjer, Oltromen, Bohjan Gombak, Cipot Cedot, Maximus, Mat Pet, Jukebox, Winterbride, Jebat, ..just to name a few..ramai lagi yang aku dah lupa nicknyer...

Sekarang nie lepak Forum nie lepak tempat mak mak jek..tak pun tempat Rancangan TV. Dah tak ada port dah cam dulu. Memang jarang dah masuk forum kalau nak masuk forum harus kene reset password sebab semedang lupa jek password.

Hari Ahad pulak aku pergi kenduri kawin anak sepupu kat Sementa Klang.  Tak dapat nak pergi open house Eynda.  Iyelah, dah inche somi kijer...aku la ngikut kakak..takkan pepandai jek aku nak arrange perjalanan kan.  Hari Ahad ni pun ada invitation open house member... rumah dekat kan so janji ngan dia datang malam. Sorry la Kak Kasih tak dapat nak join,

Balik-balik dari kenduri bagai. Iskandar dah pakat tido kepenatan...Izzati tak mo tido-tido dah nak maghrib baru sibuk nak tido penyudahnya nak pergi rumah Uncle Apeng terpaksa ku seret Izzati gak.  Takkan nak biarkan dia sorang-sorang kat rumah.  Kalau ada bibik tak per gak.  Sebab dah janji ngan Uncle Apeng kan takkan tak pergi pulak.  Tak bekk....

Adui rasa skema jek bercerita hari nie kan.  Monday blues laaa..badan rasa sakit-sakit..mood ala-ala terbang...asal Isnin jek mesti cam gini...rasa nak tido jek nieh...hhhmmmm




http://azimahas.blogspot.com



1 comment:

  1. oho, nama biez takde pun ekkk...
    nak merajuk, nak merajuk~ huhu

    ReplyDelete

please be nice to me