Pages

Tuesday, June 16, 2009

Catatan.....Aktiviti di Hari Cuti

Salam,

Minggu lepas hari Jumaat kan haku cuti....sebab tak ada sapa nak jaga nangoi dua orang tue..so terpaksa la aku jadi bibiksitter...kebetulan pulak kakak aku baru jek balik dari umrah hari Khamis malam....

Hari Jumaat tue dia sms....suh datang rumah..cam biasa lah kan... kalau dah Izzati dengar Ibu dia ajak datang rumah tak sabar sabar nak pergi...

Malam tue pulak Abang Azam, Abang Azem, Kakak Nina ada training bowling... aku tidur rumah Angah...sebab Abie ada roadshow...Abie jadi agen koperasi tentera..so tentera diluar sana sapa-sapa yang nak buat loan tue boleh la contact Abie (sempat gak promote tueh)....



Depa dok training bowling kat IOI Mall, aku sejak kawin memang tak penah jejak pun IOI Mall nieh.... eheh tengok ler si bujang tue...bukan leh duduk diam..dok kuar masuk jek kedai spect tue... mentara tunggu dia orang training.... kita orang merayau2 dalam Mall tue... Acik (abang aku) pun anto anak dia training bowling kat situ gak..so berjumpa-jumpaan la kita orang dalam IOI tue..


cam biasa lah kan...mummy pun nak enterprem jugak....


excited jek memasing....


makan..makan dan makan....senak perut den..makan jek.... tengok la...itu la anak sedara haku yang hemsem tue.... balik Umrah dah jadi kojak dah...eheh...


suasana di kat bowling center..nak balik dah.... Iskandar memang syok gila la dok merayau jek...


apasal gambar jadi kecik ek..ontah ler....nak tengok besar...klik la kat gambar tu yer....


No comments:

Post a Comment

please be nice to me