Pages

Thursday, June 18, 2009

Catatan..... Jumpa Fara Fauzana


Salam,

Ada cerita baru leh update blog. Tak ada cerita tak ada yang boleh ku merapukan. Semalam, masa nak balik sampai jek kat KL Sentral dengar la suara riuh-riuh. Tengok ramai orang pulak berkumpul kat tengah-tengah tue, ingatkan apa dia rupanya ada artis daaa... Fara Fauzana, Adam Corey ngan Bob Lokman datang untuk promosi filem Jin Notty

Sib baik Mawi tak ada kalau ada harus gak la penuh ruang legar kat KL Sentral tu kot, err ada lagi ker minat Mawi..ahaks..ayat....tak hengat!!!



Asalnya aku amik gambar dari jauh jek for the sake of nak letak dalam blog jek. Tak ada pulak rasa nak bergambar bersama or nak amik autograph ke. Malu sebenarnya rasa cam bukan time haku yang umur dah ala-ala nie nak sakan ngan artis-artis bagai..ekekekek


bila tengok que tak panjang...haku pun amik kesempatan la jugak..terjah... saja nak amik gambar ngan Fafau...otograp tue still alasan jek nak amik gambar ngan dia..ngeh ngeh ngeh..leh caya ker?? Aku lah orang terakhir yang mengambil otograph mike dan bergambar dengan Fafau... Fafau kat luar comel...see.... tengok je lah gambar aku ngan dia tue...nampak nau aku tembam..ekekeke


aku pun berhajat gak nak amik gambar dengan Adam Corey ngan Bob Lokman...tapi tak sempat..so amik je lah gambar dia orang bertiga nun..jadi ler kannn...


tue lah otograp dia orang tue..... penyudahnya kene simpan kat bonet kereta sebab tau mesti nangoi dua orang itu akan berebut dan penyudahnya 'tangan' tue akan koyak dan abih la otograph tue..... errrr...ada orang buat kenangan..sampai kat aku....harus lah entah hilang kemana...so amik gambar terus jadi memori kannnnn....



No comments:

Post a Comment

please be nice to me