Tuesday, April 14, 2009

Picture Abie - Admitted KPJ Kajang Specialist 8 & 9 April 2009

Salam,

Kita layan gambar je lah..ku dah tersalah upload..yang kendian jadik dulu yang dulu jadik kendian tak aper ler kan...



inilah rupa belakang Abie bila dah kene tebuk 8 lubang.....


baru lepas keluar dari OT..... mamai lagik... bilik pun dah tukar....


Mummy tengah tunggu Abie dalam OT..tak sampai hati nak tinggalkan even prosedur cuma 2 jam jek....biar lah..ku tunggu kat luar tue sambil perasan sendiri amik gambar...eheh..



sedang di bawa ke OT...


Wad penuh masa sampai....Abie di beri bilik VIP..dasat...besar..cam bilik hotel jek kaedahnyer....aper lagik sakan la hamik gambar dalam tuh..






keadaan dalam bilik VIP tue... Abie lum tukar baju lagik masa nie tengah tunggu untuk buat prosedur....

3 comments:

  1. kak mah..Mr Abie tgh pose dgn uniform OT tu yg tak tahan tu.terbahak2 zea gelak...wakalalalalalalalal

    ReplyDelete
  2. hamboiii sempat pusing lagikk yo..sekali baju ijoo daa..

    ReplyDelete
  3. sakit tetap sakit..posing tetap posing....eheh

    ReplyDelete

please be nice to me