Pages

Wednesday, January 28, 2009

Problem Script

Salam,

Aku teramat-amat la nak update blog. Ada banyak kisah jugak yang nak aku paparkan dalam nieh. Infact, dalam blog bisnes aku jugak ada benda yang aku nak update. Tapi entah kenapa dari minggu lepas lagi, laptop haku kat office nie mengalamai masalah skrip. Ada yang certain-certain web yang aku tak leh nampak ape-ape skrip. Blogger nie pun...form bodoh2 jek aku nampak. Segala button nak tambah image ker, tukar kaler font ker....seme aku tak nampak. So inipun tawakal je lah aku update.

So for those yang regular kat blog aku nie sorry la tak update blog yer bukan tak mo update tapi tak dapat nak update...nak update kat rumah..kene kacau ngan nangoi dua orang tue dan kain-kain tudung ku itew....tapi sebabkan dah jadik cam gini kat opis..nak tak nak terpaksa la haku menhapdet blog di rumah jugekkk...

tensennnnnnnnnn

1 comment:

  1. pelan2 kayoh kak mah...jgn dok tension je..nanT cpat tua..hehehe

    ReplyDelete

please be nice to me